Milliken-textiles-cutting-edge-fabric-performance1.jpg

حجم معاملات محصولات پلیمری پس از اعلام قیمت های پایه، امروز ۸ هزار و ۳۷ تن رقم خورد.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، حجم عرضه ۹ هزار و ۴۲۴ تن و تقاضای آن بالغ بر ۳۱ هزار و ۱۶۸ تن بود.

به این ترتیب معاملات پلی پروپیلن های نساجی امروز در کانون توجه خریداران قرار داشت و با رقابت از سوی معامله گران روبه رو شد.

پلی پروپیلن نساجی ZH۵۵۰J نویدزرشیمی با عرضه ۵۰۴ تن، به میزان ۲۶۰۴ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۲۵۸ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۵۱۹ تومان رقم خورد.

همچنین پلی پروپیلن نساجی ZH۵۱۰L این مجتمع هم که به صورت سلف و با حجم ۵۰۴ تن عرضه شده بود، با تقضایی معادل ۳۰۰۳ تن روبه رو شد، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۲۵۸ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۵۰۲ تومان رقم خورد.

پلی پروپیلن نساجی PYI۲۵۰ پتروشیمی پلی نار هم با حجم عرضه ۸۰۰ تن ۳۱۶۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۲۵۸ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۳ هزارو ۵۷۶ تومان رقم خورد.

در همین حال پلی پروپیلن نساجی Z۳۰S و پلی پروپیلن نساجی C۳۰S پتروشیمی مارون نیز به ترتیب ۲۴۸۶ و ۱۹۸۰ تن عرضه و ۹۵۷۰ و ۶۶۰۰ تن تقاضا داشت، این کالاها هم با رقابت قیمتی توسط معامله گران خریداری شد. پلی پروپیلن نساجی Z۳۰S با میانگین قیمت ۳ هزارو ۵۴۳ تومان و پلی پروپیلن نساجی C۳۰S هم با نرخ ۳ هزار و ۵۳۶ تومان  مورد معامله قرار گرفت. همچنین پلی پروپیلن شیمیایی MR۲۳۰C پتروشیمی مارون هم با حجم عرضه ۲۲۰ تن، ۲۳۵۴ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۷۵۶ تومان و نرخ خرید آن هم ۲ هزار و ۹۱۳ تومان بود.

علاوه بر پلی پروپیلن ها، پلی اتیلن سنگین تزریقی پتروشیمی لرستان و پلی استایرن معمولی محب پلیمر و همچنین پلی اتیلن سبک خطی پتروشیمی مهاباد نیز در تالار پتروشیمی عرضه شدند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.